Monday, February 16, 2009

AWAN itu...

mungkin menjadi kebanggaan kerana aku bukan lg di AWAN itu, aku mgkn sudah berada di ANGKAS LEPAS kini...
sejak aku meniti jalan ke ANGKASA LEPAS dan alhamdulillah sudah hampir ke sana...
namun aku masih merindui AWAN itu...AWAN yang putih berseri, indah menawan. lmbang keindahan di pagi ari, dan kadangkala petang dan malam sunyi...AWAN itu indah bagi ku...
aku ingin menjadi AWAN itu...tetapi aku tetap ingin ke ANGKASA LEPAS, menjadi AKU yang lebih baik...namun apa guna ANGKASA LEPAS andai kadangkala AWAN lebih baik?
ataupun aku msti membawa AWAN itu ke ANGKASA LEPAS???
ahhh, aku PASRAH...aku RESAH dan hampir PARAH...juga REBAH...

bawalah aku bersama AWAN itu...bersama2 aku ke ANGKASA LEPAS dan merasakan yang AWAN itu tetap dekat dngn AKU.

No comments: