Monday, November 3, 2008

impian aku malam nih...


hahah apa kes plak la nak bercakap pasal impian lak nih ghuhuhu
asgmen p.agi n en kerol xsiap2 lg nih huhuhh
xpe la, da nama bdk penulisan kot, koje nak menulis jer hahaha
skang ni aku nak bcakap ttg impian aku...
impian kau yg pertama adalah nak bhenti merokok huhuh
satu antara tabiat ku yg paling sukar utk dilepas, aku pun xtau nak ckp apa da huhuhu
merokok ni aku nak cte, korg jgn la ngada2 nak try.
klu da try lu org ssh gle nak buang dari tidak merokok.
bukan stkt merokok je. jgn nak berani2 test dadah, merempit, kuar malam (bg pmpn) dll.
klu lu org da buat maka jgn terkejut amalam seperti td yg aku sebut akan korg wat smpai ke tua, hah ko tanggung la sndiri (aku sekali gak, hakhak)...
tkot gak sebenarnya, sbb bila memikirkan hal awek, ramai sgt awek2 skang ni da pandai nak memilih (dorg xsedar ke kuantiti pmpn dgn laki dah jd 60-40) SAY NO TO SMOKER...tp bgs gak sbnarnya, klu lelaki rasa tercabar. mst dorg akan stop smoking huhuhuh ceb baik ada la sorg awek ***** (blm declare lg pun, n xkan declare rasanya sbb aku maleh nak bcinta, kwen jela trus) )
ni leh tggu aku n dpt trime aku seadanyanya hahahah
so aku pun cm besh jer, tuh yg xkesa sgt atau xbersungguh nak benti hakahk
cube la aku dapat awek yg leh control aku huhuhu mst ssh dol hukhuk....................
tp tuh la, aku tetap ada impian yang besar iaitu nak benti merokok, xpyh bgtau la nape sbb korg pun tau nape kan...walaupun aku da partner yg kesa ke xkesa ke aku smoke
aku tetap nak benti huhuh lantak la......


post : 4/11, selasa (0453)

No comments: