Saturday, November 7, 2009

kata hati...skandal

skandal ataupun berkawan secara rapat?dengan berkongsi cerita, pahit manis mahupun kerap keluar sama ada pergi bersiar2 ataupun makan2...ia skandal ataupun berkawan?

skandal, perkataan baru yang sudah lama bg diri aku...aku kenal perkataan skandal boleh dikatakan pada mula menapak ke UiTM dengan aku dikatakan berskandal dengan one of my classmate....apakah itu skandal?salahkah berskandal itu?

namun secara jujurnya bila aku katakan aku berskandal dengan simpulan dan simpulan, aku ingin sampaikan kepada anda yg aku agak rapat dgn mereka. kami selalu bersms, keluar makan dan calling2 (dia jela kol aku, aku xske kol org...kecuali urusan penting hahah)

sesungguhnya aku ada ramai skandal aka kawan rapat...lagi2 perempuan...dan aku tak dapat bayangkan apa keadaan bila sudah berumah tangga kelak...dan aku pasti skandal aka kawan rapat ini harus dilupuskan dlm hidup...berskandal dengan isteri jela =)

dan sesungguhnya, post ini bukan sebuah propaganda yang mana ingin mempengaruhi anda untuk membenarkan aku untuk berskandal ataupun ayat yang akan mempengaruhi anda untuk berskandal dengan erti kata sebenarnya makna skandal itu...aku xsuka menggunakan media sebagai alat propaganda kecuali untuk kebaikan ramai.

3 comments:

aisar naufal said...

ehem...
ramai skandal ko ek..
awat,xready nak kawen ke??
jempot aku ek..nak duk mejA VIP ;P

anuar sugarcanetebu said...

mesti la ko dok tempat VIP hahah lg mau mintak nak dok tempat VIP ker??hahah mai2...

Encik KOKO said...

skandal lar kisahnye.
bibiks.
pegi buat air..

nuar.
rendu lorh kt korg.
msti korg lg rendu aku kn??
ahahahaha.