Wednesday, October 15, 2008

ANUAR rasa....

huhuh awat la malam ni aku tak boleh tdo!? hukhuk jap g pukul 8 aku ada kelas en kerol huhuh xske melukis hukhuk tp nak wat cmne, sejak masok TEKA ni aku kne buat apa yg aku sendiri xreti sebenarnye.. mcam baca puisi (utk subjek p.Agi), melukis (en Ezwan, en Kerol) dan macam2 lagi la huhu tak apa la, ni la namanya proses belajar kan, klu nak senang orang cakap kwen la (tp aku rasa alam perkhwinan tuh jgn nak main gle)... so now, asgment pun dah aku lalui dgn agak tenang (klu ada bahan n tahu buat (utk subjek story board)...skang ni tgl beberapa asgment je aku xstat lg....nak buat video eksperimental (on process), APA format utk en Aidi (on da way), lirik utk p.Agi(haram nak buat hakhak)... ha tuh jela asgment yang tinggal huhuh owh yela, LAW aku kne present mlm kang (16hb Okt 2008 jam 8.30mlam) n APA format turut kne anta da hukhuk =(
pejam celik pejam celik dah nak abeh da sem 4 kan, huhuhu macam xpercaya..
adakah aku mampu mempertahankan AD yang aku dpat sem 3 pada sem ni?hakhak ntah la, no komen...klu tak dapat AD lg sem ni mmg aku xpelik la, sebab aku agak something wrong skt la sem ni korg tau...aku makin lama makin pelik (kwn2 aku slalu ckp cm2, terutamanya Yan)...aku mmg pelik atau aku mmg nk jd pelik?aku rasa aku mmg nak jd pelik..sbb mmg pelik n bkn macam orang lain (p.Agi ada cakap aku mcm ni)...cthnye la kan, aku bkn mcam kwn2 laki aku yang lain dalam kelas. aku sendirian (mgkn aku yg nak bersendirian n aku selesa dgnnya)... hal ini bg aku ada pro n kontra dia...n klu nak tau pro n kontra dia, lu pk la sendiri. mcam kata nabil...aku sesungguhnya meminati nabil...sbb dia seorang yg intelektual dan bijak dlam membuat lawak, xmacam pelawak melayu n malaysia yg lain yang kebanyakkannya lawak bodoh. harap dgn tertonjolnya nabil, ia akan membuatkan pelawak yg akan dtg turut bijak dlm buat lawak....apa aku meleret nih huhuh tak meleret kot, sbb hal ni la yg aku dok salu pk kan, yg dlm bahan kajian aku dgn menggunakan pale otak setakat sem 4 dlm Ijazah Sarjana Muda (penulisan Artistik) TEKA ni hehehehe skang ni aku stop dl, aku nak pk ayat utk filem WAYANG

No comments: