Wednesday, October 15, 2008

langkah pertama















assalamualaikum..

aku mulakan ayat pertama aku
dlm bloq ni dgn ucapan keramat Salam Sejahtera Atas Kamu...
15 Okt 2008 jam
10.30 malam aku da berjaya buat satu bloq personal utk diri hakhak... aku terpukul sebenarnya dgn msj fariz dlm grup FS utk writing student... dia tanya mana hasil bdk penulisan hakhak so fariz, im coming!!!! so far aku bercadang nak jadikan bloq ni sebagai

1-luahan perasaan aku terhadap apa saja...
2-komentar terhadap filem yang akan dan aku tgk...
3-pendapat aku akan sesuatu...

so guys, waiting for my writing coming soon..
aku nak blah da..
aku nak g cari bahan utk presentation LAW bsk, n nak check 4 my assignment (philosophy)

so, see u next..

AKAN DATANG..

preview filem WAYANG

2 comments:

Cik-MeGa said...

welcome to da club!

++aku suda link ko di blog aku++

anuar sugarcanetebu said...

hakhak tenQ huhuhu